KOMUNIKATY
Podpisanie umowy na Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Osięciny
W dniu 19 maja 2022 roku została zawarta umowa pomiędzy Gminą Osięciny, reprezentowaną przez Wójta Gminy Osięciny Pana Jerzego Izydorskiego, przy kontrasygnacie Skarbnika Pani Jolanty Smętek a Firmą: LEWIR Sp. z o.o., ul. Wałbrzyska 11 lok. 85, 02-739 Warszawa reprezentowaną przez Prezesa Zarządu – Grzegorza Lewandowskiego na zadanie pod nazwą: Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Osięciny.
Przewidywana ilość odpadów do demontażu, transportu i utylizacji płyt azbestowych ok. 121,90 Mg (7990,55 m2)
Termin realizacji: do dnia 31 października 2022 r.
Cena jednostkowa brutto za 1 Mg:
– 42000 zł za demontaż, załadunek, transport i utylizację odpadów zawierających azbest
– 420,00 zł za załadunek, transport i utylizację odpadów zawierających azbest
Środki na ten cel pozyskała Gmina Osięciny z dofinansowania w ramach umowy
z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.
mgr Paweł Koziński