KOMUNIKATY
Rozeznanie rynku na zakup wyposażenia i sprzętu w ramach projektu „Aktywny Senior – Utworzenie Klubu Seniora w Gminie Osięciny
Rozeznanie rynku prowadzone zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Zamówienie w ramach projektu pt. „Aktywny Senior – Utworzenie Klubu Seniora w Gminie Osięciny” Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych, Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
Nazwa zamawiającego
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osięcinach
ul. Wojska Polskiego 14
88-220 Osięciny
NIP: 8891334639
E-mail: gopsosieciny@pro.onet.pl
1. Termin składania ofert
02.08.2021 roku do godziny 1200
2. Miejsce i sposób składania ofert
W formie elektronicznej w postaci podpisanego skanu na adres gopsosieciny@pro.onet.pl lub na adres fundusze@osieciny.pl
3. Osoba do kontaktu oraz nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marcin Korzeniewski, tel. 54 265 00 30 wew. 37, Krystyna Pawlak, tel. 54 265 00 24 wew. 45
4. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu w ramach projektu pt. „Aktywny Senior – Utworzenie Klubu Seniora w Gminie Osięciny” Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych, Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
Kod CPV:
39290000-1 Wyposażenie różne
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
31710000-6 Sprzęt elektroniczny
33196100-1 Sprzęt dla osób starszych
5. Termin i miejsce wykonania zamówienia (realizacji umowy)
Termin wykonania zamówienia – 20 dni od daty złożenia zamówienia.
Za termin wykonania zamówienia uznaje się termin podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Miejsce dostawy: Klub Seniora w Osięcinach, ul. Traugutta 1, 88-220 Osięciny
6. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta wraz z niezbędnymi załącznikami powinna być złożona w formie elektronicznej w postaci podpisanego skanu na adres fundusze@osieciny.pl lub na adres gopsosieciny@pro.onet.pl gdzie w tytule wiadomości powinien być zapis „Odpowiedź na rozeznanie rynku”.
OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE ELEMENTY:
Załącznik nr 1 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym,
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
7. Warunki unieważnienia postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny.
8. Informacja o wykluczeniu
Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegających w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e. pozostawaniu z wykonawcą w stosunku prawnym lub faktycznym mogącym budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności stron tego stosunku.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i podpisania stosownego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego. Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni.
9. Dodatkowe informacje
Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie prawidłowo sporządzonego przez Wykonawcę rachunku/faktury, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu poprawnie sporządzonego rachunku/faktury, z takim zastrzeżeniem, że wystawienie rachunku nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru/protokołu zdawczo-odbiorczego, dokumentującego zakończenie realizacji przedmiotu danego zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania przez Zamawiającego do wysokości faktycznych strat jakie poniósł Zamawiający na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy oraz pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Zamawiającego w związku z tymi działaniami lub zaniechaniami.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymane od Oferentów oferty nie powodują powstania żadnych zobowiązań pomiędzy stronami zapytania.
O ewentualnym wybraniu oferty oferent zostanie poinformowany drogą mailową/telefoniczną.
Załącznik nr 1
OŚWIADCZENIE O BRAKU PRZESŁANEK DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
W imieniu wykonawcy oświadczam, iż pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą
…………………………………………………………………….* nie istnieją powiązania kapitałowe lub osobowe.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy polegające w szczególności na:
-
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
-
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
-
pozostawaniu z wykonawcą w stosunku prawnym lub faktycznym mogącym budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności stron tego stosunku.
………………………………… ……………………………………………
Miejscowość, data podpis osoby/osób
uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy
* wpisać nazwę wykonawcy
Załącznik nr 2
FORMULARZ OFERTY
Ja, niżej podpisana/-y, …………………………………………………………, reprezentując ………………………… …………………………………………………. w odpowiedzi na przesłane rozeznanie rynku, składam niniejszą ofertę.
Składam następującą ofertę realizacji zamówienia:
Nazwa |
Opis produktu |
Ilość sztuk |
Cena jednostkowa brutto |
Cena łączna brutto |
W zależności od potrzeby wykonawcy, powyższą tabelę można poszerzać o dodatkowe wiersze.
Cena łącznie:
brutto…………………………………………………………zł
(słownie ……………………………………………………………………………………. złotych, …/100)
Netto …………………………………………………………. zł
(słownie: ……………………………………………………………………………………………………. złotych, …/100)
VAT(……. %) …………………………………………….. zł
Podana wartość oferty obejmuje wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca.
Zobowiązuję się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w treści rozeznaniu rynku.
OŚWIADCZAM, ŻE:
-
Zapoznałem się z treścią rozeznania rynku i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w nim zawarte.
-
Realizacja dostaw będzie prowadzona zgodnie z warunkami określonymi w rozeznaniu rynku.
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z niniejszym postępowaniem w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne dla jego należytego zrealizowania.
-
Świadomy/a odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń, informuję, iż dane zawarte w ofercie, załącznikach są zgodne z prawdą.
Załączniki:
-
Załącznik nr 1 – oświadczenie o braku powiązań
……………..………………………… ……………………………….……….……………………
miejscowość, data Podpis i pieczęć osoby podpisującej ofertę
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym – pobierz,
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – pobierz
Załącznik nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia – pobierz