Szanowni Mieszkańcy, Uprzejmie informujemy, że od dnia 11 czerwca plac zabaw znajdujący się przy Gminnym Ośrodku Kultury w Osięcinach zostaje wyłączony z użytkowania. Decyzja ta podyktowana jest rozpoczęciem prac związanych z realizacją inwestycji pn.„Rozbudowa i...
KOMUNIKATY
Informacja dotycząca zbierania danych przy odczycie wodomierzy
Szanowni Mieszkańcy, w związku z pojawiającymi się wątpliwościami dotyczącymi pozostawianych przez pracowników gminy kart informacyjnych o treści: „Proszę podać stan wodomierza w celu wystawienia faktury – najlepiej SMS-em ze zdjęciem i danymi odbiorcy wraz z adresem...
Zawiadomienie o zmianie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od 1 maja 2025r.
Informacja w sprawie zawierania umów na dostawę wody/odprowadzania ścieków lub nieczystości płynnych
W związku z koniecznością zawierania umów na dostawę wody/odprowadzanie ścieków lub wywóz nieczystości płynnych między Gminą Osięciny a odbiorcą (w pokoju nr 17 znajdującym się na parterze budynku Urzędu Gminy Osięciny), informujemy, że podczas zawierania umowy należy...
Unieszkodliwienie azbestu 2021 r. w Gminie Osięciny
Urząd Gminy Osięciny informuje, że w związku z pozyskanymi środkami z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu środków na finansowanie unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest, można składać wnioski o dofinansowanie na zadania realizowane: na obiektach, których właścicielami są osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, przeprowadzające modernizację budynków z bezzwrotnych środków dotacyjnych.
Dofinansowanie obejmie pokrycie kosztów wartości robót przez WFOŚiGW w Toruniu.
Prace jakie mogą być zlecone przez właściciela nieruchomości mogą polegać na unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest.
Dokumenty jakie należy załączyć :
– wypełniony czytelnie wniosek;
– wypełniona informacja o posiadaniu wyrobów zawierających azbest na terenie danej nieruchomości;
– wypełnione oświadczenie współwłaściciela nieruchomości;
– akt notarialny potwierdzający prawo władania daną nieruchomością lub odpis księgi wieczystej.
Dofinansowaniem objęte będą wyłącznie obiekty ujęte w „Inwentaryzacji azbestu i wyrobów zawierających azbest dla gminy Osięciny”, w związku z powyższym wymagane jest wypełnienie informacji o posiadaniu wszystkich wyrobów azbestowych na swojej nieruchomości, który stanowi jeden z załączników do wniosku. Szczegółowe informacje, a także druk wniosku i wymaganych załączników można uzyskać w Urzędzie Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14, I piętro, pokój 18 lub ze strony www.osieciny.pl, w aktualnościach pod tytułem AZBEST 2021.
Dodatkowe informacje udzielane są także pod numerem telefonu 54 265 00 30 wew. 30.
Nabór wniosków trwa od 31 sierpnia 2021 roku do 30 września 2021. Wnioski złożone po tym terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Z up. Wójta Gminy Osięciny mgr Paweł Koziński
Podinspektor ds. rolnictwa i ochrony środowiska