KOMUNIKATY
Akcja honorowego oddawania krwi dla mieszkanki Osięcin
Klub honorowych dawców krwi "Strażak" organizuje w dniu 20 maja 2023r. w godzinach 10-16 na placu OSP-Osięciny akcje honorowego oddawania krwi dla mieszkanki Osięcin Pani Marianny Lewandowskiej chorej na "Szpiczak Mnogi. Guz kręgosłupa szyjnego" Wszystkich ludzi...
Nabór wniosków na dofinansowanie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków w 2023r. na terenie gminy Osięciny
Załącznik nr. 1 - pobierz Załącznik nr. 2- pobierz Załącznik nr.3- pobierz
Ogłoszenie Koła RSW Osięciny
Uwaga! Od dnia 1 Kwietnia 2022 zapraszam po zimowej przerwie, Mieszkańców Gminy Osięciny posiadających Karty Wędkarskie, oraz Członków Koła RSW Osięciny, na połów sportowy, spławikowy do Bartłomiejowic. Prosimy o stosowanie haczyków...
Unieszkodliwienie azbestu 2021 r. w Gminie Osięciny
Urząd Gminy Osięciny informuje, że w związku z pozyskanymi środkami z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu środków na finansowanie unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest, można składać wnioski o dofinansowanie na zadania realizowane: na obiektach, których właścicielami są osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, przeprowadzające modernizację budynków z bezzwrotnych środków dotacyjnych.
Dofinansowanie obejmie pokrycie kosztów wartości robót przez WFOŚiGW w Toruniu.
Prace jakie mogą być zlecone przez właściciela nieruchomości mogą polegać na unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest.
Dokumenty jakie należy załączyć :
– wypełniony czytelnie wniosek;
– wypełniona informacja o posiadaniu wyrobów zawierających azbest na terenie danej nieruchomości;
– wypełnione oświadczenie współwłaściciela nieruchomości;
– akt notarialny potwierdzający prawo władania daną nieruchomością lub odpis księgi wieczystej.
Dofinansowaniem objęte będą wyłącznie obiekty ujęte w „Inwentaryzacji azbestu i wyrobów zawierających azbest dla gminy Osięciny”, w związku z powyższym wymagane jest wypełnienie informacji o posiadaniu wszystkich wyrobów azbestowych na swojej nieruchomości, który stanowi jeden z załączników do wniosku. Szczegółowe informacje, a także druk wniosku i wymaganych załączników można uzyskać w Urzędzie Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14, I piętro, pokój 18 lub ze strony www.osieciny.pl, w aktualnościach pod tytułem AZBEST 2021.
Dodatkowe informacje udzielane są także pod numerem telefonu 54 265 00 30 wew. 30.
Nabór wniosków trwa od 31 sierpnia 2021 roku do 30 września 2021. Wnioski złożone po tym terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Z up. Wójta Gminy Osięciny mgr Paweł Koziński
Podinspektor ds. rolnictwa i ochrony środowiska