KOMUNIKATY
Zapytanie ofertowe na zakup wyposażenia i sprzętu w ramach projektu „Aktywny Senior – Utworzenie Klubu Seniora w Gminie Osięciny
Zamówienie w ramach projektu pt. „Aktywny Senior – Utworzenie Klubu Seniora w Gminie Osięciny” Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych, Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
Nazwa zamawiającego
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osięcinach
ul. Wojska Polskiego 14
88-220 Osięciny
NIP: 8891334639
E-mail: gopsosieciny@pro.onet.pl
1. Termin składania ofert
10.09.2021 roku do godziny 14:00
2. Miejsce i sposób składania ofert
W formie elektronicznej w postaci podpisanego skanu na adres fundusze@osieciny.pl lub na adres gopsosieciny@pro.onet.pl
3. Osoba do kontaktu oraz nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marcin Korzeniewski, tel. 54 265 00 30 wew. 37, Krystyna Pawlak, tel. 54 265 00 24 wew. 45
4. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu w ramach projektu pt. „Aktywny Senior – Utworzenie Klubu Seniora w Gminie Osięciny” Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych, Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
Kod CPV:
39290000-1 Wyposażenie różne
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
31710000-6 Sprzęt elektroniczny
33196100-1 Sprzęt dla osób starszych
5. Termin i miejsce wykonania zamówienia (realizacji umowy)
Termin wykonania zamówienia – 20 dni od daty złożenia zamówienia.
Za termin wykonania zamówienia uznaje się termin podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Miejsce dostawy: Klub Seniora w Osięcinach, ul. Traugutta 1, 88-220 Osięciny
6. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferty wraz z niezbędnymi załącznikami powinna być złożona w formie elektronicznej w postaci podpisanego skanu na adres fundusze@osieciny.pl lub na adres gopsosieciny@pro.onet.pl gdzie w tytule wiadomości powinien być zapis „Odpowiedź na rozeznanie rynku”.
OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE ELEMENTY:
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym – pobierz,
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy cz. I – pobierz
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy cz. II – pobierz
Załącznik nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia – pobierz
7. Warunki unieważnienia postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny.
8. Informacja o wykluczeniu
Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegających w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e. pozostawaniu z wykonawcą w stosunku prawnym lub faktycznym mogącym budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności stron tego stosunku.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i podpisania stosownego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego. Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni.
9. Dodatkowe informacje
Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie prawidłowo sporządzonego przez Wykonawcę rachunku/faktury, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu poprawnie sporządzonego rachunku/faktury, z takim zastrzeżeniem, że wystawienie rachunku nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru/protokołu zdawczo-odbiorczego, dokumentującego zakończenie realizacji przedmiotu danego zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania przez Zamawiającego do wysokości faktycznych strat jakie poniósł Zamawiający na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy oraz pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Zamawiającego w związku z tymi działaniami lub zaniechaniami.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymane od Oferentów oferty nie powodują powstania żadnych zobowiązań pomiędzy stronami zapytania.
O ewentualnym wybraniu oferty oferent zostanie poinformowany drogą mailową/telefoniczną.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy cz. I – pobierz
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy cz. II – pobierz
Załącznik nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia – pobierz
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym – pobierz